Školski odbor

Dana 27. svibnja 2025. godine održana je prva konstituirajuća sjednica Školskog odbora za iduće četverogodišnje mandatno razdoblje. Sastav novog Školskog odbora čine:

  • Draženka Škokan, predsjednica Školskog odbora, predstavnica Skupa radnika
  • Danko Brodarec, predstavnik Učiteljskog vijeća
  • Robert Sigur, predstavnik Učiteljskog vijeća
  • Suzana Skrbin, predstavnica Vijeća roditelja
  • Adrijana Nenadić, predstavnica osnivača, Sisačko-moslavačka županija
  • Anamarija Marijašević, predstavnica osnivača, Sisačko-moslavačka županija
  • Suzana Jelača, predstavnica osnivača, Sisačko-moslavačka županija

 OVLASTI:

Sukladno članku 118. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14-RURSH, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20.), te članku 58. Statuta Osnovne škole Dragutina Tadijanovića Petrinja, Školski odbor, uz poslove za koje je kao tijelo upravljanja Škole ovlašten zakonom i provedbenim propisima obavlja slijedeće:

  • imenuje ravnatelja Škole uz prethodnu suglasnost ministra i razrješuje ravnatelja Škole sukladno zakonskim odredbama i odredbama Statuta
  • donosi statut uz prethodnu suglasnost osnivača, a na prijedlog ravnatelja Škole
  • donosi opće akte Škole na prijedlog ravnatelja Škole
  • donosi školski kurikulum i godišnji plan i program rada te nadzire njegovo izvršavanje
  • donosi financijski plan, polugodišnji i godišnji obračun,  polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana
  • daje prethodnu suglasnost ravnatelju Škole pri zasnivanju i prestanku radnog odnosa
  • donosi odluku o upućivanju radnika na liječnički pregled kod ovlaštenog izabranog doktora specijalista medicine rada radi ovlaštenog utvrđivanja prosudbe radne sposobnosti ako utvrdi da je obrazloženi prijedlog ravnatelja za upućivanje radnika na liječnički pregled opravdan
  • odlučuje o zahtjevima radnika za zaštitu prava iz radnog odnosa
  • odlučuje o ulaganju i nabavi opreme, te nabavi osnovnih sredstava i ostale pokretne imovine i investicijskim radovima prema propisima kojima se uređuje javna i jednostavna nabava u iznosu od 13.280,00 EUR do 26.540,00 EUR za nabavu usluga i roba, odnosno 66.360,00 EUR-a za nabavu radova, a preko tih iznosa uz suglasnost Osnivača
  • odlučuje o opterećivanju ili otuđivanju pokretne imovine čija je vrijednost od 280,00 do 26.540,00 eura
  • odlučuje o davanju na korištenje imovine sukladno odluci osnivača o uvjetima, kriterijima i postupku korištenja imovine ustanova u školstvu
  • uz suglasnost osnivača odlučuje o promjeni djelatnosti Škole, o stjecanju, opterećivanju ili otuđivanju nekretnina bez obzira na vrijednost, o raspodjeli dobiti u skladu s posebnom odlukom osnivača, o promjeni naziva i sjedišta Škole, o statusnim promjenama Škole, daje osnivaču i ravnatelju prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima važnim za rad i sigurnost u Školi,
  • bira i razrješuje predsjednika i zamjenika predsjednika Školskog odbora,
  • razmatra rezultate obrazovnog rada
  •  obavlja druge poslove određene ovim statutom i drugim općim aktima Škole.

JAVNOST RADA:

Rad Školskog odbora je javan uz poštivanje politike privatnosti škole. Politiku privatnosti škole možete naći ovdje.

Sve upite o radu Školskog odbora molimo uputite službenici za informiranje na katarina.grbesa@skole.hr ili na telefon 099 2642 771.

Skip to content